suxerencia e duda
 Autor: Desconocida/o
 Fecha:

quero comenzar pola suxerencia. eu non sei si é culpa do meu ordenador ou dos colores do foro pero só vexo un tema sí e un no. tal vez si lle cambias a cor as letras ou fondo se soluciones.
a duda que teño é. na entrada tua sobre os carteis das festas pon que hai 5 resposta e eu solo vexo duas túas, cal será o motivo. incluso creo que eu che contestara e puxera enlace ó cartel da festa de Parada pq non o tes posto e non encontro a miña entrada.
en fin, espero podas contestarme e noraboa pola páxina
   Re: suxerencia e duda
 Autor: marisa
 Fecha: 15-10-2007, 19:51

perdón, non saiu o meu nombre, tal vez non estea rexistrada ainda que creo recordar que sí. vou votar un vistazo a ver que pasa. son Marisa, por si acaso ahora tampouco sale
   Re: suxerencia e duda
 Autor: Peruchela
 Fecha: 19-10-2007, 19:28

mandar correo     visitar web
Hola Marisa, vou a contestarche as dúbidas que tes sobre o Foro. No seu momento cando o creei non me din conta de que lle metía o tema fondo gris e letra branca. Como non o podo modificar xa que este é un foro que está aloxado nun servidor de foros gratuito basado en php, ahora non se pode cambiar, pero si podería facer un novo que estará nalgun momento online.
Ao tema de porque non estan as mensaxes que debían de estar a contestación é que son administradora do foro e podo borrar as mensaxes que non considere relevantes. Penso que calquera que se rexistre tamén o pode facer, ó mellor non, non lembro as propiedades que lle din aos usuarios rexistrado no momento da fabricación do foro.
Esperoche ter solventadas as dúbidas.
Unha aperta moi forte, e graciñas por o teu interese.

El mas completo Directorio Inmobiliario de España | Conocer Gente | Videojuegos Gratis
     no registrado | Log In | Log Out | Registrar | Preferencias | Indice de Temas | Usuarios del Foro | Condiciones de Uso     

Siguiente Foro de Usuario 6769