piso por 100.000€

piso por 119.700€

nave industrial por 895€

nave industrial por 375.000€

piso por 183.000€
   PREGUNTAS PARA OS CANDIDATOS
 Autor: Mª del Rocío
 Fecha: 21-05-2007, 12:25

Eu,  como unha habitante máis deste concello pregúntolle o futuro alcalde unha serie de dúbidas que teño en canto o terreo MEDIOAMBIENTAL :
1.¿O noso concello conta con Punto Limpo?
2.Si fora elixido alcalde ¿Cando tempo tardaría en poñer nas parroquias a circular onde se expliquen os días en que se pasa por as aldeas a recoller electrodomésticos, colchos vellos o outros residuos que a natura por si soa non pode eliminar?
3.¿Cando van a reestructurar a recollida de lixo para que non se pase a recoller no verán  ca mesma frecuencia que de inverno, tendo en conta que nesas fechas aumentase a lo menos un 75% a poboación do Concello?
4.¿ Cando van poñelos contenedores para o cartón que faltan e sustituir os  antigos e  pequenos amarelos que non cumpren con ningunha función de ecoloxía de reciclaxe por outros máis grandes ?
5. E por último e do meu interese así como doutros habitantes da Pobra do Brollón saber ¿que interese vai poñer unha vez no posto de alcalde para que as labores comúns das parroquias sexan desenvoltas e mantidas polo propio concello e polos seus traballadores, referíndome a labores comúns a aquelas labores de mantemento das igrexas, ciminterios, fontes e camiños de uso público e do gando?
   Re: PREGUNTAS PARA OS CANDIDATOS
 Autor: Desconocida/o
 Fecha: 21-05-2007, 12:25

¿cando pensar rematar a fonte de Parada dos Montes? pq era por problema de choiva e tivemos un bo tempo sin chover e a fonte sigue sendo un desastre.
supoño que estos días irán polos pobos ver ós veciños, pero despois en 4 anos non aparece ninguén a preguntar que se precisa.
falo individualmente como veciña de Parada dos Montes, non falo en nombre de todos os veciños, só por min misma e quero que alguen se digne a ir ver aquel precioso pobo que tanta xente vai ver e que se está a estropear pq ninguen nos recorda.
   Re: PREGUNTAS PARA OS CANDIDATOS
 Autor: PERUCHELA
 Fecha: 30-06-2007, 18:10

Cando teña unha resposta... o mellor lembrome de publicala.

no registrado | Log In | Log Out | Registrar | Preferencias | Indice de Temas | Usuarios del Foro | Condiciones de Uso     

Siguiente Foro de Usuario 6769